پرچم
شعار سال رهبر

مشتری گرامی در صورتیکه پرسش شما در خصوص قبض برق ، کنتور برق ، خاموشی ، شبکه برق  و سایر خدمات در حوزه مشترکین و یا بهره برداری می باشد ، لطفا با نصب اپلیکیشن

 

"برق من" بر روی گوشی همراه ، (از کافه بازار یا google play ) از قسمت پرسش و پاسخ ، پرسش خود را مطرح فرمایید و یا از طریق وارد کردن آدرس سامانه برق من

 

(https://bargheman.com/auth) درمرورگر سیستم خود  ، از قسمت پشتیبانی ، ایجاد پرسش جدید ، طرح پرسش فرمایید در غیر اینصورت بر روی لینک ذیل کلیک نمایید  .

 

ورود به سامانه تیکتینگ(پرسش و پاسخ)

 

 

تاریخ بروزرسانی : 1401/06/30
disability
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین برق یزد

"مشترک گرامی ، گفتگوی آنلاین صرفا جهت پاسخگویی به ابهامات و پرسشهای شما می باشد و برای درج درخواستها می بایست از اپلیکیشن "برق من" (نصب بر روی گوشی همراه از طریق دانلود از کافه بازار یا google play ) یا با وارد کردن آدرس سامانه برق من (https://bargheman.com/auth) درمرورگر خود اقدام فرمایید. "