تست و تعویض کنتور مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق
Testing and replacing meters of electricity distribution companies
متوسط زمان ارائه خدمت :
7 روز کاری
واحد پاسخگو :
معاونت مشترکین - دفتر لوازم اندازه گیری
شماره تماس واحد پاسخگو :
03531672405
نحوه ارائه خدمت :
الکترونیکی
مدارک لازم :
شناسه قبض محل مصرف
شرح خدمت :
شرح خدمت :
توسط این خدمت، مشترکین میتوانند نسبت به ثبت درخواست بررسی و آزمایش کنتور خود و درصورت لزوم تعویض یا اصلاح آن اقدام نمایند.
Description :
Description :
With this service, subscribers can register a request to check and test their meter and, if necessary, replace or modify it.
فرایند :
1- چگونه می توان درخواست تست و تعویض کنتور را ثبت نمود؟
- از طریق اپلیکیشن برق من
- مراجعه به دفاتر پیشخوان
2- مدارک مورد نیاز جهت تعویض کنتور کدام است ؟
- تکمیل فرم درخواست
- ارائه آخرین صورتحساب پرداخت شده
3- می خواهم از صحت و سلامت کنتور اطمینان حاصل کنم چه کار انجام دهم؟
از طریق اپلیکیشن برق من در بخش خدمات مشترکین گزینه آزمایش کنتور، شناسه قبض خود را ثبت نمایند.
4- در صورت مشاهده دستکاری کنتور چطور می توان به شرکت توزیع برق اطلاع داد؟
باتوجه به اینکه کلیه هزینه ها و خسارات ناشی از دستکاری در لوازم اندازه گیری از مشترک دریافت می گردد و در صورت لزوم تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد، در صورت مشاهدۀ چنین مواردی لطفا با واحد بازرسی شرکت توزیع نیروی برق تماس بگیرید.
5- در چه صورت می توان تقاضای تعویض کنتور داد؟
در صورت معیوب شدن کنتور و تأیید عدم عملکرد صحیح کنتور توسط شرکت توزیع نیروی برق
راهنمای استفاده از خدمت :