پرچم
شعار سال رهبر

تست و تعویض کنتور مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق

Testing and replacing meters of electricity distribution companies

متوسط زمان ارائه خدمت : 7 روز کاری
واحد پاسخگو : معاونت مشترکین - دفتر لوازم اندازه گیری
شماره تماس واحد پاسخگو : 03531672405
نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی
مدارک لازم : شناسه قبض محل مصرف

شرح خدمت :

شرح خدمت : توسط این خدمت، مشترکین میتوانند نسبت به ثبت درخواست بررسی و آزمایش کنتور خود و درصورت لزوم تعویض یا اصلاح آن اقدام نمایند.

Description :

Description : With this service, subscribers can register a request to check and test their meter and, if necessary, replace or modify it.

فرایند :
سوالات متداول
1- چگونه می توان درخواست تست و تعویض کنتور را ثبت نمود؟
- از طریق اپلیکیشن برق من
- مراجعه به دفاتر پیشخوان
2- مدارک مورد نیاز جهت تعویض کنتور کدام است ؟
- تکمیل فرم درخواست
- ارائه آخرین صورتحساب پرداخت شده
3- می خواهم از صحت و سلامت کنتور اطمینان حاصل کنم چه کار انجام دهم؟
از طریق اپلیکیشن برق من در بخش خدمات مشترکین گزینه آزمایش کنتور، شناسه قبض خود را ثبت نمایند.
4- در صورت مشاهده دستکاری کنتور چطور می توان به شرکت توزیع برق اطلاع داد؟
باتوجه به اینکه کلیه هزینه ها و خسارات ناشی از دستکاری در لوازم اندازه گیری از مشترک دریافت می گردد و در صورت لزوم تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد، در صورت مشاهدۀ چنین مواردی لطفا با واحد بازرسی شرکت توزیع نیروی برق تماس بگیرید.
5- در چه صورت می توان تقاضای تعویض کنتور داد؟
در صورت معیوب شدن کنتور و تأیید عدم عملکرد صحیح کنتور توسط شرکت توزیع نیروی برق
توافقنامه سطح خدمات :

/uploads/1/2022/Jun/06/تعویض کنتور.pdf

راهنمای استفاده از خدمت :
disability
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین برق یزد

"مشترک گرامی ، گفتگوی آنلاین صرفا جهت پاسخگویی به ابهامات و پرسشهای شما می باشد و برای درج درخواستها می بایست از اپلیکیشن "برق من" (نصب بر روی گوشی همراه از طریق دانلود از کافه بازار یا google play ) یا با وارد کردن آدرس سامانه برق من (https://bargheman.com/auth) درمرورگر خود اقدام فرمایید. "