پرچم
شعار سال رهبر

افزایش آمپراژ انشعاب مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق

Increasing the branching amperage of the subscribers of power distribution companies

متوسط زمان ارائه خدمت : 5 روز کاری
واحد پاسخگو : معاونت مشترکین - دفتر نظارت بر خدمات مشترکین
شماره تماس واحد پاسخگو : 03531672405
نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی
مدارک لازم : شناسه قبض محل مصرف تصویر کارت ملی تصویر سند محل اشتراک مجوز مربوط به نوع مصرف برق

شرح خدمت :

شرح خدمت : توسط این خدمت، مشترکینی که درخواست افزایش قدرت اشتراک خود را دارند، میتوانند به شکل غیرحضوری اقدام نمایند.

Description :

Description : With this service, subscribers who request to increase the power of their subscription, can act in absentia.

فرایند :
سوالات متداول
1- برای دسترسی به این خدمت چه مدارکی لازم است؟
شناسه قبض ،بدنه کنتور یا شماره همراه.
2- اپلیکیشن برق من را چگونه می توانم دریافت کنم؟
شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت توزیع به نشانی www.meedc.ir یا از طریق کافه بازار نرم افزار را نصب نمایید.
3- چگونه باید درخواست خود را ارائه دهیم؟
اپلیکیشن برق من - سایت شرکت-مرکزپاسخگویی مرکز پاسخگویی تلفنی 1521
4- بعد از ثبت درخواست کارشناس بازدید در چه مدت به محل مراجعه خواهد کرد؟
بعد از ثبت درخواست معمولا 48 ساعت کارشناس بازدید به محل مراجعه میکند.
5- آیا برای فرآیند افزایش امپراژ نیاز به مراجعه حضوری میباشد؟
در این فرآیند چنانچه نیاز به اعلام شرایط و عقد قرارداد باشد ، جهت امضاء اعلام شرایط و قرارداد نیاز به مراجعه حضوری میباشد.
توافقنامه سطح خدمات :

/uploads/1/2022/Jun/06/afzeyesh.pdf

راهنمای استفاده از خدمت :
disability
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین برق یزد

"مشترک گرامی ، گفتگوی آنلاین صرفا جهت پاسخگویی به ابهامات و پرسشهای شما می باشد و برای درج درخواستها می بایست از اپلیکیشن "برق من" (نصب بر روی گوشی همراه از طریق دانلود از کافه بازار یا google play ) یا با وارد کردن آدرس سامانه برق من (https://bargheman.com/auth) درمرورگر خود اقدام فرمایید. "