پرچم
شعار سال رهبر

اصلاح اطلاعات مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق

Correction of subscriber information of power distribution companies

متوسط زمان ارائه خدمت : 2 روز کاری
واحد پاسخگو : معاونت مشترکین - دفتر نظارت بر خدمات مشترکین
شماره تماس واحد پاسخگو : 03531672405
نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی
مدارک لازم : شناسه قبض محل مصرف

شرح خدمت :

شرح خدمت : توسط این خدمت، مشترکین میتوانند نسبت به اصلاح اطلاعات کلی اشتراک خود مانند آدرس تلفن و ... اقدام نمایند

Description :

Description : With this service, subscribers can correct their general subscription information, such as phone address, etc.

فرایند :
سوالات متداول
1- از چه درگاه هايي مي شود ثبت نام کرد؟
اپليکيشن برق من/ ساپا (سايت)/ دفاتر پيشخوان دولت/ سامانه ارائه خدمات غير حضوري 1521
2- چه مدارکي براي ارائه خدمت مورد نياز است؟
مدارک هويتي- اسناد مالکيت محل
3- براي دريافت خدمت آيا نياز به واريز هزينه مي باشد؟
خير- يکي از خدماتي مي باشد که در شرکت هاي توزيع نياز به واريز هزينه نمي باشد
4- مدت و متوسط زمان ارائه خدمت در سطح توزيع به چه ميزان مي باشد ؟
از زمان ثبت درخواست ارائه خدمت به مدت 2 روز مي باشد
5- آيا نيازي به مراجعه و پيگيري حضور مي باشد؟
خير
راهنمای استفاده از خدمت :
disability
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین برق یزد

"مشترک گرامی ، گفتگوی آنلاین صرفا جهت پاسخگویی به ابهامات و پرسشهای شما می باشد و برای درج درخواستها می بایست از اپلیکیشن "برق من" (نصب بر روی گوشی همراه از طریق دانلود از کافه بازار یا google play ) یا با وارد کردن آدرس سامانه برق من (https://bargheman.com/auth) درمرورگر خود اقدام فرمایید. "