پرچم
شعار سال رهبر

ارائه سوابق مصارف و پرداخت مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق

Provide records of consumption and payment of subscribers of power distribution companies

متوسط زمان ارائه خدمت : آنی
واحد پاسخگو : معاونت مشترکین- دفتر فروش انرژی و وصول مطالبات
شماره تماس واحد پاسخگو : 03531672425
نحوه ارائه خدمت : الکترونیکی
مدارک لازم : شناسه قبض محل مصرف

شرح خدمت :

شرح خدمت : مشترکین با استفاده از این خدمت سوابق مصارف و صورت حساب خود را می توانند مشاهده نمایند.

Description :

Description : Subscribers can view their usage records and bills using this service

فرایند :
سوالات متداول
1- چه اطلاعاتی در سوابق مصارف مشترکین نمایش داده می شود؟
نوع صورتحساب، سال و دوره ، تاریخ قرائت قبلی و فعلی صورتحساب، تعداد روز، میزان مصرف تعرفه اوج بار- میان باری و کم باری، جمع مصرف، متوسط مصرف و مبلغ قابل پرداخت و ...
2- آیا امکان مشاهده نمودار مصرف مشترکین نیز وجود دارد؟
بله . نمودار متوسط مصرف در بازه چند ساله به صورت خطی و به تفکیک هر دوره قابل مشاهده است.
3- آیا در سوابق پرداخت اطلاعات بانکی که از طریق آن صورتحساب پرداخت شده نیز نمایش داده می شود؟
بله ، نام بانکی که از طریق آن صورتحساب پرداخت شده و همچنین نحوه پرداخت (تلفنبانک، ATM، POS و ...) نمایش داده می شود
4- چه اطلاعاتی در سوابق پرداخت مشترکین نمایش داده می شود؟
تاریخ صورتحساب، مبلغ صورتحساب، بدهی قبلی، مبلغ قابل پرداخت، مبلغ وصولی، تاریخ پرداخت، تاریخ اعمال، بانک، نحوه پرداخت، نام شعبه و ...
5- آیا می توان خروجی از گزارش وضعیت مصارف و پرداخت صورتحساب از سامانه تهیه نمود ؟
بله امکان خروجی اکسل و پی دی اف از اطلاعات نمایش داده شده وجود دارد.
راهنمای استفاده از خدمت :

/uploads/1/2022/Jun/01/id_0106_1.pdf

اطلاعات تکمیلی خدمت :
disability
تنظیمات قالب

سامانه ی گفتگوی آنلاین برق یزد

"مشترک گرامی ، گفتگوی آنلاین صرفا جهت پاسخگویی به ابهامات و پرسشهای شما می باشد و برای درج درخواستها می بایست از اپلیکیشن "برق من" (نصب بر روی گوشی همراه از طریق دانلود از کافه بازار یا google play ) یا با وارد کردن آدرس سامانه برق من (https://bargheman.com/auth) درمرورگر خود اقدام فرمایید. "