مشتری گرامی در صورتیکه پرسش شما در خصوص قبض برق ، کنتور برق ، خاموشی ، شبکه برق و سایر خدمات در حوزه مشترکین و یا بهره برداری می باشد ، لطفا با نصب اپلیکیشن
"برق من" بر روی گوشی همراه ، (از کافه بازار یا google play ) از قسمت پرسش و پاسخ ، پرسش خود را مطرح فرمایید و یا از طریق وارد کردن آدرس سامانه برق من
(https://bargheman.com/auth) درمرورگر سیستم خود ، از قسمت پشتیبانی ، ایجاد پرسش جدید ، طرح پرسش فرمایید در غیر اینصورت بر روی لینک ذیل کلیک نمایید .
ورود به سامانه تیکتینگ(پرسش و پاسخ)